Informacja o działaniu Urzędu Miejskiego w Koluszkach w związku sytuacją epidemiologiczną
e-mail: um@koluszki.pl
telefon: 44 725-67-10
telefon całodobowy Biura Inżyniera Gminy: 44 725-67-68
W związku z sytuacją epidemiologiczną uprzejmie informujemy o zmianach w funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego w Koluszkach.
W celu załatwienia spraw w Urzędzie Miejskim w Koluszkach należy kontaktować się telefonicznie lub środkami komunikacji elektronicznej.
Zawiesza się do odwołania pracę kasy i przyjmowanie wpłat gotówkowych.
Obsługa interesantów w sprawach pilnych może odbywać się tylko w kancelarii Urzędu, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
Zarządzenie obowiązuje do odwołania.
Referat Inwestycji
informacja na temat obecnie prowadzonych/ planowanych inwestycji –
44 725 67 42/ 44 725 67 43
informacja na temat dofinansowania do instalacji fotowoltaicznych. Dla osób zainteresowanych na stronie internetowej znajdują się szczegóły wraz z wnioskiem, który należy wypełnić i złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego lub wysłać pocztą: http://koluszki.pl/nabor-do-projektu-zwiazanego-z-montazem-instalacji-fotowoltaicznej/ – 44 725 67 45
informacja na temat dofinansowania do wymiany kotłów. Dla osób zainteresowanych na stronie internetowej znajdują się szczegóły wraz z wnioskiem, który należy wypełnić i złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego lub wysłać pocztą: http://koluszki.pl/nabor-wnioskow-na-dotacje-z-budzetu-gminya-koluszki-do-wymiany-zrodel-ciepla/ – 44 725 67 45
informacja na temat zaświadczenia o rewitalizacji – 44 725 67 45
Kasa
Punkt przyjmowania wpłat został zamknięty
Wpłat zobowiązań wobec Urzędu Miejskiego w Koluszkach można dokonać przez internet na konto bankowe, w banku PKO BP bez prowizji, na poczcie (informacje o wysokości wpłat dotyczące podatku, opłat za śmieci można uzyskać pod numerami telefonów na stanowiskach merytorycznych).
Referat Podatkowy
Wniosek o wydanie zaświadczenia można złożyć za pomocą poczty, zaświadczenie odesłane zostanie pod wskazany adres. Informacji na temat zaświadczenia można uzyskać pod nr telefonu 44 725-67-67.
Informacje na temat kwoty opłaty adiacenckiej, za umieszczenie urządzenia w pasie drogowym i podatku od środków transportowych można uzyskać pod nr telefonu 44 725-67-67.
Informacje na temat kwoty podatku od nieruchomości, rolny, leśny oraz zaległości podatkowych można uzyskać pod numerem telefonu 44 725-67-28, 44 725-67-29.
Druki informacji i deklaracji podatkowych są dostępne na stronie www.koluszki.pl (BIP – Podatki 2019 – obwiązujące od dnia 01.07.2019 r.).
Informacji na temat sposobu wypełnienia w/w druków można uzyskać pod numerami telefonów : 44 725-67-21, 44 725-67-23, 44 725-67-24.
Informacji na temat zwrotu podatku akcyzowego można uzyskać pod numerami telefonów: 44 725-67-23, 44 725-67-24.
Nowi właściciele nieruchomości zgłaszający się z Aktami Notarialnymi informacje na temat opodatkowania nieruchomości uzyskają pod nr telefonów: 44 725-67-21, 44 725-67-23, 44 725-67-24.
Referat Gospodarki Komunalnej
- Złożenie deklaracji na odpady komunalne można dokonać za pomocą poczty lub drogą email -wymagany podpis elektroniczny .Dodatkowe informacje udzielane są pod numerem telefonu 44 725-67-49
- Zgłoszenia o zamiarze wycięcia drzew zgłoszenie do pobrania ze strony. Zgłoszenia można przesłać za pomocą poczty lub drogą email – -wymagany podpis elektroniczny. Dodatkowe informacje udzielane są pod numerem telefonu 44 725-67-66
- Zgłoszenia do Biura Inżyniera Gminy – tylko telefonicznie. 44 725-67-68
- Wniosek o dotację w sprawie wymiany żródła ciepła, można przesłać za pomocą poczty lub e-mail. Wymagany podpis elektroniczny . Dodatkowe Informacje udzielane są pod numerem telefonu 44 725-67-49
- Zajęcie pasa drogowego i umieszczenie urządzenia infrastruktury technicznej w pasie drogowym nie związanym z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego .Wniosek można przesłać za pomocą poczty lub e-mail . Wymagany podpis elektroniczny. Dodatkowe Informacje udzielane są pod numerem telefonu 44 725-67-75
- Wniosek na zbieranie odpadów można przesłać pocztą lub drogą e-mail. Wymagany podpis elektroniczny . Dodatkowe informacje udzielane są pod numerem telefonu 44 725-67-49
- Wniosek o zgłoszenie szkody komunikacyjnej można przesłać pocztą lub e-mail .Wymagany podpis elektroniczny. Dodatkowe informacje udzielane są pod numerem telefonu 44 725-67-75
- Wnioski do programu Czyste Powietrze można przesłać pocztą lub e-mail. Wymagany podpis elektroniczny. Dodatkowe Informacje udzielane są pod numerem telefonu 44 725-67-49 lub 44 725-67-55
Urząd Stanu Cywilnego
Osoby posiadające profil zaufany lub podpis kwalifikowany mogą złożyć niektóre wnioski przez skrzynkę e-puap. Pozostali interesanci niestety jeśli nie posiadają skrzynki e-puap muszą zgłaszać się osobiście. Dobrze byłoby jeśli każdy , kto ma sprawę do załatwienia w Urzędzie wcześniej skontaktował się telefonicznie w celu uzgodnienia sposobu załatwienia sprawy.
Kontakt pod nr telefonów:
44 725 67 63, 44 725 67 64 – Ewidencja Ludności
44 725 67 61 – Ewidencja Działalności Gospodarczej
44 725 67 60 – Kierownik USC
Referat Zagospodarowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami
W sprawach z zakresu gospodarki nieruchomościami, planowania przestrzennego i gospodarki mieszkaniowej, osoby posiadające profil zaufany lub podpis kwalifikowany proszone są o składanie wniosków przez skrzynkę e-puap. Pozostałe osoby prosimy o składanie pism, wniosków w kancelarii Urzędu Miejskiego w Koluszkach, po uprzednim kontakcie telefonicznym
z pracownikami referatu.
- Gospodarka nieruchomościami, sprawy z zakresu m.in.: sprzedaży, dzierżawy, najmów nieruchomości, opłat z tytułu użytkowania wieczystego, opłat z tytułu przekształcenia użytkowania wieczystego, numeracji porządkowej nieruchomości,
tel. 44 725 67 53 / 44 725 67 54
- Zagospodarowanie przestrzenne, sprawy z zakresu m.in.: wypisów, wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego, zaświadczeń o braku planu zagospodarowania przestrzennego, warunków zabudowy, podziałów nieruchomości,
tel. 44 725 67 51 / 44 725 67 52
- Gospodarka mieszkaniowa, sprawy z zakresu m.in.: dodatków mieszkaniowych,
tel. 44 725 67 62
- Sprawy z zakresu m.in.: decyzji lokalizacji celu publicznego i decyzji środowiskowych,
tel. 44 725 67 53 / 44 725 67 62
- Sprawy z zakresu opłat adiacenckich
tel. 44 725 67 08
Referat Edukacji
wszystkie informacje udzielane są telefonicznie:
tel: 44 725 – 67 – 17 / 44 725 – 67 – 16